Administrasjon

Administrasjonens jobb er å hjelpe de andre enhetene i kommunen med å utvikle og drifte tjenestene våre til det beste for deg som innbygger. 

Assisterende kommunedirektør, Bertine Løvdal Myhre, er leder for kommunalområdet. Hun er også kommunedirektørens stedfortreder. 

Hva ligger under kommunalområde administrasjon? 

Kommunalområdet administrasjon består av følgende enheter: 

  • Økonomiseksjonen
  • Kommunikasjon og service
  • HR-seksjonen 
  • Dokumentsenteret  
  • IT-seksjonen  
  • Kommunedirektørens sekretariat 
  • Politisk sekretariat 
  • Samfunnssikkerhet og beredskap 

Administrasjonens mål

Hos oss jobber vi med å forenkle og digitalisere prosesser internt og ut mot innbyggerne våre. Horten kommune  skal møte deg som innbygger på en god og effektiv måte: Ved å legge til rette for digitale løsninger, et brukervennlig og brukerorientert servicetorg og sentralbord og tydelig kommunikasjon.

Administrasjonen skal også gi innbyggerne trygghet gjennom sterk beredskap og samfunnssikkerhet.

Vi ønsker å møte våre innbyggere med tydelighet, presisjon, imøtekommenhet og invitasjon til dialog.

Oversikt over betalingssatser og gebyrer i Horten kommune. 

Utleie av kommunestyresalen 

Ta kontakt med politisk.sekretariat@horten.kommune.no 

Utleie av kommunale eiendommer eller areal

Send e-post med forespørsel til postmottak@horten.kommune.no hvis du ønsker å leie kommunale eiendommer eller areal.  

Kontakt

Bertine Løvdal Myhre
Assisterende kommunedirektør
Mob: 99468780
Gry Elise Jacobsen
Kommunikasjonssjef
Mob: 93029120

Kontakt

  • Horten Kommune
    Postboks 10,
    3191 HORTEN
  • Besøk
    Teatergata 11
    3187 HORTEN
  • Telefon
    33 08 50 00
  • E-post
    postmottak@horten.kommune.no
  • Åpningstider
    Hverdager kl. 08.00-15.00,
    onsdager kl. 08.00-14.00
  • Organisasjonsnummer
    964 951 284