Veiledningssenteret

Seilbåt ved fyllingsfyret. - Klikk for stort bilde

Veiledningssenteret er ansvarlig for å guide innbyggerne i kommunen til rett kanal for å få svar på de spørsmål innbyggerne måtte ha i forhold til de tjenester NAV leverer. 

Primært vil dette være nettjenester eller telefoni. Veiledningssenteret vil bistå i å finne frem på NAV sine nettsider. Dersom du har behov for mer omfattende bistand i forbindelse med registrering eller bruk av NAV sine digitale tjenester, vil du bli satt i kontakt med en veileder. Du vil ikke kunne få snakke med din veileder ved å oppsøke veiledningssenteret.

Avtaler om samtale gjøres enten ved bruk av telefon eller nettløsninger. Har du ikke tilgang til dette, vil veiledningssenteret være behjelpelig med å sette deg i kontakt med din veileder.

 

Sist endret 19.09.2017 09:52
Fant du det du lette etter?

Kontakt

Terje Randem
Avdelingsleder
Mob: 98268854

Kontakt

  • Horten Kommune
    Postboks 10,
    3191 HORTEN
  • Besøk
    Teatergata 11
    3187 HORTEN
  • Telefon
    33 08 50 00
  • E-post
    postmottak@horten.kommune.no
  • Åpningstider
    Hverdager: 08-15.00
  • Organisasjonsnummer
    964 951 284