Byggesak

Byggesakspapirer - Klikk for stort bilde

 

Fra og med 1. august 2019 gjøres følgende endringer:
Vi endrer fra "drop in" på rådhuset til avtalt møtetid. Bestilling av time gjøres via kommunens hjemmeside.

Det åpnes for timebestilling tirsdag og torsdag 12.00-15.00

Vakttelefonen 33 08 50 37 vil være betjent på følgende dager og tidspunkt:

Mandag, tirsdag og torsdag 09.00-11.00 og 12.00-15.00

 

Hva kan du forvente veiledning om

  • Opplysninger om eiendommen din (grenser, størrelse osv)
  • Opplysninger om eiendommens planstatus (uregulert eller regulert)
  • Kan du søke selv?
  • Saksbehandlingstid


Her kan du avtale tidspunkt for veiledning på rådhuset. I bestillingsskjemaet må du gi opplysninger om adressen hvor det skal bygges og hva du har tenkt å gjøre.

Dersom du har mange eller kompliserte spørsmål bør du be om en forhåndskonferanse. Skjema og veiledning om dette finner du på kommunens hjemmeside under byggesak.

Søknader og andre skriftlige henvendelser sendes til: postmottak@horten.kommune.no

eller pr post til:
Horten kommune, Postboks 10, 3191 Horten

Sjekk status i byggesaken din.

Fant du det du lette etter?

Kontakt

Byggesak Horten
Tlf: 33 08 50 37

Kontakt

  • Horten Kommune
    Postboks 10,
    3191 HORTEN
  • Besøk
    Teatergata 11
    3187 HORTEN
  • Telefon
    33 08 50 00
  • E-post
    postmottak@horten.kommune.no
  • Åpningstider
    Hverdager: 08-15.00
  • Organisasjonsnummer
    964 951 284