Tilskuddsportalen

 

Tilskuddsportalen er et verktøy for deg som vil jobbe mer effektivt og lykkes bedre i å søke tilskudd til dine prosjekter. Databasen blir løpende oppdatert, og det er lett å søke og navigere i tjenesten. Tilbudet er gratis. 

Hva finner man på tilskuddsportalen?
  • En kalender med søknadsfrister
  • En katalog hvor tilskudd er sortert på tema
  • Nyhetsbrev med tips om tilskudd 
  • Et verktøy for å søke direkte i databasen
  • Støtte for å bli oppdatert på søknadsfrister eller andre frister man selv definerer i systemet

Her er en kort video som viser de ulike mulighetene og funksjonene i portalen 

Hvem kan bruke tilskuddsportalen?
  • Lag og foreninger 
  • Enkeltpersoner 
  • Kommunalt ansatte 
Hvordan får jeg tilgang hvis jeg søker på vegne av et lag eller en forening?

Lag og foreninger 

  • Hver forening kan registrere inntil tre tillitsvalgte.
  • Du må registrere hvilken forening du representerer og hvilken rolle du har. 
  • Brukerne har egen profilside og mottar hver måned et nyhetsbrev med tips

Opprett en profil her 

Hvordan får jeg tilgang som kommunalt ansatt?
  • Alle kommuneansatte må registrere seg før bruk
  • Gå inn på Tilskuddsportalens hjemmeside, søk opp Horten.
  • Brukernavnet er jobb-epostadressen (navn@horten.kommune.no
  • Etter registrering mottar du en automatisk epost med en aktiveringslenke
  • Klikk på lenken for å aktivere kontoen (sjekk også søppelpost).
  • Bruke annen epost? Ta kontakt med anders.engelstad@horten.kommune.no 
Problemer?

Hvis du får tekniske problemer med innlogging eller praktiske problemer med å bruke tjenesten, kan du kontakte support ved å sende e-post til: support@tilskuddsportalen.no.

Kontakt

  • Horten Kommune
    Postboks 10,
    3191 HORTEN
  • Besøk
    Teatergata 11
    3187 HORTEN
  • Telefon
    33 08 50 00
  • E-post
    postmottak@horten.kommune.no
  • Åpningstider
    Hverdager: 08-15.00
  • Organisasjonsnummer
    964 951 284